Garantie

Produsele cumpărăte de la S.C FLOMAR PARTENER SRL (www.pieseautoacasa.ro) sunt noi,  în ambalaje originale și beneficiază degaranția oferita de producator si importator, conform prevederilor legale în vigoare (OUG 21/1992, republicată, cu modificările și completările ulterioare și Legea449/2003, cu modificările și completările ulterioare) și politicilor comercialeale producătorilor.

Termenul de garanțiedecurge din momentul facturării produsului.

Pierderea bonului fiscal sau al facturii duce la pierderea garanției.

Garanția este valabilă doar pe teritoriul României.

Termenul de garantie acordat de S.C. FLOMAR PARTENER S.R.L. se acorda pentru durata medie de utilizare a pieselor de folosinta îndelungata, conform specificatiilor tehnice ale producatorului dar nu mai mult de 24 luni de la data înscrisa pe factura / bonul fiscal de vanzare.

Se acorda garantie de 24 luni pentru:

  • ambreiaje;
  • arcuri;
  • amortizoare;
  • articulatii planetare;
  • elemente de caroserie;
  • elemente de directie;
  • elemente de frana;
  • semnalizatoare;
  • stopuri;
  • cabluri;
  • pompe;
  • radiatoare;
  • tobe si tevi de esapament;
  • rulmenti;
  • fise de bujii;
  • piese de electromotor si alternator;
  • piese de motor în miscare;

Produsele care prezinta în perioada de garantie defecte de material sau de fabricatie, vor fi inlocuite cu altele noi, conform legii.

Termenul de valabilitate pentru lubrifianţi este de 36 luni de la data ambalarii.

Vanzatorul este exonerat de raspundere privind garantia sau aceasta poate fi anulata inurmatoarele cazuri:

  • Piesa nu a fost cumparata de la S.C. FLOMAR PARTENER S.R.L.;
  • Piesa nu a fost montata intr-un atelier de specialitate autorizat de RAR  sau de producatorul autovehiculului
  • Piesa s-a defectat datorita unui montaj incorect sau datorita montarii împreuna  cu piese conexe uzate, defecte saumodificate;
  • Piesa a fost gresit aleasa sau a fost utilizata pentru alt scop decat cel indicat încatalogul producatorului;
  • Piesa nu a fost identificata correct datorita prezentarii de catre cumparator a unordate eronate sau nu a fost comparata la montaj cu piesa de înlocuit;
  • Piesa s-a uzat sau deteriorate datorita suprasolicitarii, întretinerii incorecte sauinsuficiente a autovehiculului, neefectuarea reviziilor periodice conformrecomandarilor  producatoruluiautoturismului, atelierul de specialitate care a efectuat montajul nu a  stabilit verificarile si reglajele ulterioareconform tehnologiei de montaj sau impuse de producator;
  • Autoturismul a fost exploatat în conditiinecorespunzatoare (raliuri, taxi, rent car, competii sportive, etc);
  • Autoturismul a fost accidentat sau a suferit avarii produse de factori externi, atmosfericisau de alta natura (socuri termice, electrice, mecanice);
  • Piesele prezinta urme de lovituri, zgarieturi, îndoituri, rupturi, deformări;
  • Piesele prezinta o uzura normala.
  • Piesele care fac obiectul unei reclamatii în garantie vor fi însotite de urmatoareledocumente:
  • Copie dupa factura de achizitie / bon fiscalde la S.C FLOMAR PARTENER S.R.L cu care a fost cumparata piesa;
  • Dovada montarii într-un service autorizat R.A.R (deviz de montaj) si documentelefiscal aferente;
  • Nota de constatare emisa de catre un service autorizat R.A.R. prin care se constatasi se descrie detaliat defectiunea;
  • Copia dupa certificatul de inmatriculare al autovehiculului;
  • Copie autorizatie R.A.R. a service-ului unde s-a facut montajul;

Reclamatia depusa de cumparator va fianalizata si va primi un raspuns în maxim 20 zile lucratoare de la data receptieiproduselor reclamate la sediul vanzatorului, însotite de toate documenteleenumerate mai sus.

In cazuri special când părtile nu ajung la unconsens cu privire la reclamatia de garantie, partile vor trimite pieselepentru analiza la un specialist în domeniu.

Rezultatele analizei vor fi considerate obligatorii atat pentru vanzator cat si pentru cumparator.

Cheltuielile ocazionale de efectuare aanalizei vor fi suportate de partea în culpă.

Plata transportului pentru produsele trimise în vederea solutionarii garantiei va fi impartita astfel:

  • de la client catre S.C. FLOMAR PARTENER S.R.L. – plata va fi efectuata decatre client;
  • de la S.C. FLOMAR PARTENER S.R.L. catre client – plata va fi suportata de catre vânzător.

Garantia acopera cel mult valoarea integrala a produsuluireclamat.

Nu se acorda termenul de 24 luni pentru piesele auto cu caracter consumabil:

  • filtre (de ulei, aer, combustibil, habitaclu)
  • becuri
  • stergatoare de parbriz
  • burdufe, bujii de aprindere si incandescente
  • garnituri metalo-plastic si simeringuri
  • curele de transmisie si distributie

Returul pieselor se face in maxim 14 zile, piesa nu trebuie sa fi fost montata, sa fie returnata in ambalajul original intact.
Returul pieselor se acorda doar produselor primit prin curier nu si celor ridicate personal din magazin !
Pentru piesele ridicate din magazin se accepta retur in maxim 3 zi, doar in caz de neportivire, piesele nu trebuie sa prezinte urme de montaj, returul se face in ambalajul original.